FAQ

Kan ik fysieke en digitale cadeaubonnen in één keer bestellen?

Nee, je dient hiervoor twee bestellingen te plaatsen.

Kan ik mijn cadeaubonnen personaliseren?

Cadeaubonnen kunnen worden gepersonaliseerd. Je kunt je eigen afbeelding uploaden en/of een logo toevoegen (enkel van toepassing voor digitale cadeaubonnen) en/of een boodschap toevoegen op de bonnen van 150 tekens.

Wat is de levertijd voor mijn bestelling van fysieke cadeaubonnen?

Houd rekening met een levertijd van tien werkdagen (met uitzondering van feestdagen). Ga voor meer informatie naar de pagina over de levering.

Wat is de levertijd voor mijn bestelling van digitale cadeaubonnen?

Zodra je betaling is ontvangen, ontvang je een bevestigingsmail. Je kunt je cadeaubonnen activeren door in te loggen op je profiel. Het PDF-bestand met de links naar je cadeaubonnen is enkele ogenblikken na de activatie beschikbaar. 

Zijn fysieke cadeaubonnen actief zodra ze arriveren?

Nee, om veiligheidsredenen raden we aan om de cadeaubonnen pas te activeren na de levering. Zodra we je betaling hebben ontvangen, kun je ze online activeren door in te loggen op je profiel.

Welke verschillende cadeaubonnen bieden jullie aan?

Je kunt kiezen tussen fysieke en digitale cadeaubonnen. Bij digitale cadeaubonnen heb je twee opties: een beveiligd bestand met links of je kunt ervoor kiezen om de cadeaubonnen rechtstreeks naar de begunstigden te sturen.

Welke betalingsmethoden kan ik kiezen?

Je kunt ervoor kiezen om onmiddellijk via ingenico op onze website te betalen of om via een bankoverschrijving te betalen. Je kan de cadeaubonnen pas activeren zodra wij de betaling hebben ontvangen. Log in op je profiel om de betaalgegevens van je bestelling te bekijken.

Waar kan ik mijn cadeaubon gebruiken?

Je kunt je cadeaubonnen online gebruiken op decathlon.be en in al onze winkels in België. Ze kunnen ook online en in de winkels van Europa, het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Ierland en Canada gebruikt worden.

Waarom moet ik een nieuw account aanmaken op de B2B-cadeaubon website?

Het updaten van onze website vereist dat er een nieuw account aangemaakt wordt om je gegevens bij te werken. Je kunt hetzelfde e-mailadres als voordien gebruiken.  

Kan ik inloggen met mijn Decathlon-account?

Nee, je dient een nieuw account aan te maken, omdat het twee verschillende websites zijn. Je kunt wel dezelfde inloggegevens gebruiken.